• Joga za odrasle

    Jogo lahko vadi vsakdo, saj jo je mogoče vključiti v vsakršna življenska načela. Najbolj očiten vpliv joge je na povečanje moči in gibljivost sklepov in elastičnost vezi. Izboljša gibljivost in moč hrbtenice.
    +Več
  • 1

 

Delavnice so BREZPLAČNE.Program sofinancira Občina Brežice.

Razpored:

Joga- Asane

Maj: 

08.05.2017

15.05.2017

22.05.2017

29.05.2017

ob 19.00

Lokacija: Relive Brežice

 

Avtogeni trening 

Junij

04.07.2017

11.07.2017

18.07.2017

25.07.2017

Ura:17.00

Lokacija Prostor življenske energije- Zagrebška cesta 20, Čatež ob Savi

 

Dihalne vaje- Pranayama 

September

05.09.2017

12.09.2017

19.09.2017

26.09.2017

Ura:18.00

Lokacija: Vrtec Brežice

 

Prijave sprejemamo na This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.  

Janja: 041 856 696

Andreja: 040 809 305

 

Osnovni cilji programa:

  •      obvladovanje stresa
  •      naučiti se tehnike sproščanja
  •      naučiti se pravilnega dihanja
  •     izboljšati koncentracijo
  •     povečati motivacijo in produktivnost
  •     zavedanje lastnega telesa in sebe
  •   izboljšati fizično in psihično zdravje posameznika
  •    doseči spremembe v načinu življenja ( odprava škodljivih vedenskih navad, sprememba prehrane) 

 

1. 1.Joga- Asane ( jogiski položaji) na splošno preko raztezanja in sproščanja posameznih delov telesa, pripomorejo k povečanju pretoka krvi v vse celice telesa in jih tako krepijo. Specifično pa asane različno delujejo, tudi odvisno od samega zaporedja asan, načina in konteksta (časa in prostora) prakticiranja. Glavni, končnih cilj prakticiranja asan je med drugimi pravilnost postavitve telesa, ki tako naravno samo od sebe omogoča posamezniku najboljšo možno telesno funkcioniranje, pretok krvi in energije v prav vse dele telesa.

 

2. Dihalne vaje- Pranayama Znano je, da je ob stresu dihanje hitro in plitvo, kjer se uporablja le zgornji del pljuč. Daljša izpostavljenost stresu se zato kaže v otrdelosti (zamrtju) diafragme, glavne dihalne mišice. Tako jogijske tehnike dihanja (pranayama), skupaj z asanami, načrtno oživljamo diafragmo, jo delajo spet elastično, prožno. Plitvo in hitro dihanje postane spet globoko, umirjeno, kar omogoča večji pritok kisika in energije telesu. Tako posameznika tudi tu dela odpornega, zmožnega obvladovanja stresnih situacij.

 

3. Osho meditacija ob glasbi- z meditacijo v gibanju je pozornost neprestano usmerjeni na telo in občutke, ki nas prevevajo. Pozorni smo na vse, kar se dogaja v nas v tistem trenutku. Smo v posebnem meditativnem razpoloženju. Tako se postopoma počasi tudi distanciramo od zunanjega sveta, razvijemo sofisticirano razločevanje, dobimo vpogled v nas, v naše globoke (napačne) emocije, gonila, ki izvorno vplivajo na stres. Šele takrat, ko pridemo do bistva, lahko odpravimo njegov vzrok.

 

4. Avtogeni trening – klasična sprostitvena tehnika. Znanstvene študije so pokazale, da je avtogeni trening močno orodje v boju proti mnogim boleznim, ki so povezane s stresom. Na eni strani zmanjša napetost, nespečnost in anksioznost,  na drugi strani pa poveča koncentracijo. Zmanjša se lahko tudi verjetnost srčnega napada zaradi horesterola ali krvnega tlaka. Z redno vadbo se vzpostavlja ravnovesje v delovanu avtonomnega živčnega sistema. Usvojitev tehnike avtogenega treninga je naložba za celo življenje.

 

Delavnice so BREZPLAČNE. Program sofinancira Občina Brežice.