• Joga za odrasle

    Jogo lahko vadi vsakdo, saj jo je mogoče vključiti v vsakršna življenska načela. Najbolj očiten vpliv joge je na povečanje moči in gibljivost sklepov in elastičnost vezi. Izboljša gibljivost in moč hrbtenice.
    +Več
  • 1

 

Joga za seniorje

Za jogo niste nikoli prestari. Joga je primerna za vse starostne skupine, tudi za starejše. Za zdravje in počutje starejših je redna vadba joge še posebej priporočljiva.

Koristi joge za starejše so precej podobni tistim, ki jih ima joga na ostalo populacijo: povečan mišični tonus, ravnotežje, moč in boljše razpoloženje. S pranajamo (dihalne vaje) se poveča zmogljivost pljuč. Pričakujete lahko, da se bo vaša drža izboljšala in spanec bo bolj globok.  Pomaga tudi pri odpravljanju stresa in vaš vsakdan bo bolj umirjen.  Toda ne pozabite, da se te koristi ne pokažejo čez noč oz po eni vadbi joge.

Joga se izvaja s pomočjo posebnih pripomočkov, ki omogočijo lažjo in hkrati varnejšo izvedbo vaj in asan. Vaje pa so skrbno izbrane, saj ciljno delujejo na povečanje vitalnosti. Vadbe poudarja tudi osebno in duševno sprejemanje starosti ter sprememb, ki nas spremljajo

Kaj potrebujemo:

1. joga blazino: najboljša je nedrseča podlaga,
2. tanko odejo: npr odeja iz flisa, ki je lahka in topla
3. udobno, zračno oblačilo: npr bombaž.

NAPOTKI ZA UČINKOVITO IN VARNO VADBO JOGE
• Med vadbo nosimo udobna oblačila in smo bosi.
• Vadimo s praznim želodcem, kar pomeni, da 2 -3 ure pred vadbo ni priporočljivo jesti.
• Pred začetkom izpraznimo mehur in črevesje.
• Pred začetkom snamemo očala, uro in nakit.
• V času menstruacije ne izvajamo obrnjenih položajev
• Pri kroničnih boleznih, hujših poškodbah kosti in hrbtenice, ostalih bolezenskih stanjih in okrevanjih po operaciji, se pred vadbo posvetujte s svojim zdravnikom!
•  Ne uporabljamo sile pri izvajanju položajev ( asan). Če med izvajanjem asane začutimo neudobje ali bolečino v telesu, moramo asano takoj prekiniti.
•  Ne tekmujemo in se ne primerjamo z drugimi.
•  Zavedanje, ves čas vadbe se zavedamo svojega telesa in občutkov v telesu. Med vadbo ne hodimo z mislimi v preteklost ali prihodnost, ampak se ves čas nahajamo tukaj in sedaj.

Vadba poteka 1x tedensko in traja 75 minut.